Ett klassiskt passagerar
säte, förar säte ställde jag längst
bak i båten, jag gillar att stå när jag kör.
Före detta förar
säte och dubbla Jeepdunkar.
Lucka bak, där man kan
ha mycket prylar.
En 318 Super Bee
motor säger dom
som vet, den är otroligt drifts säker!
Jag vet inte vad pinnen framför
motorn kallas för men fantastiskt bra att dra vattenskidåkare
med, Båten går fantastiskt stadigt med den.
Nu ligger den på varvet
till Maj nästa år.
Sommaren 2020 ägnade
jag halva semestern och alla helger i augusti till att ta bort
den giftiga botten färgen, ca 30 dagar ägnade jag under
båten, fick stå gratis hela sommaren på varvet.
Det blev fantastiskt bra!
Epoxy lack och den flöt fint när den blev sjösatt
igen, men tyvärr känns det inte som jag har tid att
ha båt längre så jag skall sälja den nu.